HTML

bolondok

2013.03.27. 09:00 bülbül

– Miféle emberek laknak errefelé?

– Errefelé – mutatott a Fakutya jobbra – a Kalapos lakik. Arrafelé meg – mutatott balra – Április Bolondja. Menj el hozzájuk. Egyik olyan bolond, mint a másik.

– Csakhogy én nem szeretem a bolondokat – mondta A.

– Hiába nem szereted – mondta a Fakutya. – Itt mindenki bolond. Én is bolond vagyok. Te is bolond vagy.

– Honnan gondolja, hogy én bolond vagyok? – kérdezte A.

– Ha nem volnál bolond – válaszolt a Fakutya –, nem jöttél volna ide.

A szerzőt minden esetben kommentbe írd meg - ha tudod. A helyes válasz néhány nap múlva megjelenik itt.

Szólj hozzá!

Címkék: regényrészlet

A bejegyzés trackback címe:

https://lift-gerilla.blog.hu/api/trackback/id/tr215161176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása